De 9+ filosofie en methodiek is door 9+ mede-grondlegger Berry Veldhoen en het door hem mede opgerichte Altuïtion , al meer dan 20 jaar succesvol toegepast in het grote bedrijfsleven en de publieke sector. Deze 9+ methodiek wordt voor Ondernemers gecombineerd met een aantal easy-to-use tools (o.a. 9+ People Booster en 9+ Klant booster).
9+ staat voor weg-bewegen van de waan van de dag, en toe-bewegen naar 9+ impact; klik hier voor de 9+ impact grafiek. Van een onderneming die zaken afhandelt, naar een onderneming die oprechte aandacht genereert. Want zolang je relatie met medewerkers en klanten uitwisselbaar is en niet onderscheidend, zal je als bedrijf minder snel het verschil kunnen maken. Dat probleem is niet op te lossen met méér medewerkers, méér systemen, méér geld of méér tijd. Maar alleen door méér oprechte persoonlijke aandacht te organiseren (less is more!) kun je met extra energie makkelijker doorgroeien.
Als je benieuwd bent hoe jij met het 9+ ECO Systeem een 9+ organisatie kan worden, neem dan hier contact met ons op
Operationeel verbeteren: wellicht herken je dit, MKB-ondernemers focussen in hun bedrijf vaak op ‘controle’ en ‘grip’ in de onderste laag van de piramide. Al te vaak ontaardt dat in ‘brandjes blussen’ en geleefd worden door ‘de waan van de dag’: feitelijk vecht je elke dag om ontevredenheid en inefficiency te voorkomen.
Het 9+ ECO (Emotioneel Commercieel Ondernemen) Systeem zorgt dat medewerkers naast hun drukke dagelijkse werkzaamheden middels Pop-Up Teams een paar uurtjes gericht kunnen werken aan de verdere ontwikkeling en groei van de onderneming. Eenvoudige sprint tools en (online) begeleiding door het 9+ Ondernemersteam maken dit mogelijk. De ondernemer volgt de verbeteringen in medewerkers- en klantbeleving via een dashboard.
Resultaat: door het systematisch op de juiste momenten persoonlijke aandacht geven aan zowel je klanten als je medewerkers, ontstaat een extra groeimotor onder jouw organisatie:
Bekijk het harde rendement van zachte factoren!
Typ een toets
Lees dit Entrepreneur artikel voor meer achtergrondinformatie: Level up your customer experience game
Lees dit HVB artikel voor meer achtergrondinformatie: Are you undervaluing your customers?
Lees dit Forbes artikel voor meer achtergrondinformatie: Why companies need to focus on customer experience
Lees dit Cap Gemini artikel voor meer achtergrondinformatie: Customer service eindelijk uit de kelder
Lees dit Customerfirst artikel voor meer achtergrondinformatie: klantervaring bepaalt in 2022 winnaars en verliezers
Lees dit FastCompany artikel voor meer achtergrondinformatie: It’s customer experience that matters