Wellicht herken je dit zelf, maar negen van de tien MKB-ondernemers sturen in hun bedrijf vooral op ‘controle’ en ‘grip’ in de onderste laag van de pyramide. Al te vaak ontaardt dat in brandjes blussen en geleefd worden door de waan van de dag: feitelijk vecht je elke dag om ontevredenheid te voorkomen.

Klik hier voor 9+ Way of Working Resultaten

DE 9+ ‘Maslow’ EMOTIEPIRAMIDE:

START MET 9+ FUNDAMENTALS EN LOS VAN ONDER NAAR BOVEN IN DE PIRAMIDE PIJNPUNTEN OP EN ORGANISEER TEGELIJKERTIJD 9+ WOW MEDEWERKER- EN KLANTBELEVING

Je bent vooral efficiënt, operationeel bezig en houdt (te) weinig tijd over om dingen te doen die maken dat klanten en medewerkers je bedrijf gaan waarderen of zelfs spontaan aanbevelen!

Het systematisch op de juiste momenten persoonlijke aandacht geven aan zowel je klanten als medewerkers, is de extra groeimotor onder jouw 9+ organisatie:

  • Meer motivatie, minder verzuim en ondernemerschap en daarmee een uitstekende positie op de (krappe) arbeidsmarkt
  • Loyaliteit en spontane aanbeveling op basis van unieke, goed gedoseerde 9+ klantbelevingen
  • Jouw (gelegenheids)teams – die wij opleiden – gaan enthousiast en hetgeen bijdraagt aan hun en jouw werkgeluk.

9+ filosofie en methodiek: excelleren in emotionele beleving

De 9+ filosofie en methodiek is door 9+ mede-grondlegger Berry Veldhoen en het door hem mede opgerichte Altuïtion , al meer dan 20 jaar succesvol toegepast in het bedrijfsleven en de publieke sector. MKB 9+ Ondernemers b.v. heeft een exclusieve licentie op de door Altuïtion b.v. ontwikkelde en gedeponeerde 9+ Merken en Modellen. Deze worden voor Ondernemers gecombineerd met een aantal easy-to-use tools (o.a. 9+ HR-Booster en 9+ Klant booster).

 

9+ staat voor weg-bewegen van de waan van de dag, en toe-bewegen naar 9+ impact; klik hier voor de 9+ impact grafiek. Van een onderneming die zaken afhandelt, naar een onderneming die oprechte aandacht genereert. Want zolang je relatie met medewerkers en klanten uitwisselbaar is en niet onderscheidend, zal je als bedrijf minder snel het verschil kunnen maken. Dat probleem is niet op te lossen met méér medewerkers, méér systemen, méér geld of méér tijd. Maar alleen door méér oprechte persoonlijke aandacht te organiseren (less is more!) kun je met extra energie makkelijker doorgroeien.

 

Als je benieuwd bent hoe jij 9+ Gecertificeerd kan worden, neem dan hier contact met ons op

 


Resultaten: Wat gaat het opleveren?

Bekijk het harde rendement van zachte factoren!

Typ een toets

1
2
3
4
5
6
7
8
9
c
0
=
+
x
:
%
^
HRZF
Harde Rendement van Zachte Factoren

 

9+ Way of Working levert op:

  • Meer klanten die meer bij je omzetten en je spontaan aanbevelen.
  • Meer energie bij je werknemers, betere Work-Life balance en een toename van werkgeluk
  • Werknemers die je SPONTAAN aanbevelen als werkgever (een wachtlijst van mensen die bij jou willen werken!)
  • Meer kansen om veel persoonlijker je klanten te bedienen (ook digitaal!) waardoor je verkopen stijgen en je meer returning customers krijgt

 

Lees dit Entrepreneur artikel voor meer achtergrondinformatie: Level up your customer experience game

 

 

9+ Way of Working levert op:

  • Minder operationele ‘brandjes’ blussen
  • Minder irritatie omdat medewerkers dingen anders doen dan je het zelf gedaan zou hebben (loslaten?!)
  • Minder klachten en minder rework

 

Lees dit HVB artikel voor meer achtergrondinformatie: Are you undervaluing your customers?

 

9+ Way of Working levert op:

  • Je geeft elkaar (als team) meer energie dan het werk je kost
  • Vele malen méér positieve feedback van klanten en medewerkers
  • Vele malen minder slapeloze nachten: een betere work/life balance voor alle medewerkers

 

Lees dit Forbes artikel voor meer achtergrondinformatie: Why companies need to focus on customer experience

 

9+ Way of Working levert op:

  • Je deelt vaker successen met medewerkers, klanten en leveranciers
  • Je deelt je dag maar ook meetings veel effectiever in
  • Je ervaart elke dag dat je medewerkers zich meer betrokken voelen, daardoor wordt ‘loslaten’ een stuk gemakkelijker

 

Lees dit Cap Gemini artikel voor meer achtergrondinformatie: Customer service eindelijk uit de kelder

 

9+ Way of Working levert op:

  • Een forse procentuele toename van klantwaardering
  • Een forse procentuele afname van het aantal eindcontroles
  • Minder sturen op percentages (spreadsheets) maar meer op emotionele feedback bijvoorbeeld door enthousiaste klantverhalen

 

Lees dit Customerfirst artikel voor meer achtergrondinformatie: klantervaring bepaalt in 2022 winnaars en verliezers

 

9+ Way of Working levert op:

  • Work hard, Play hard
  • Meer verbinding in je organisatie: persoonlijke aandacht doet alles bloeien en groeien
  • Groei – relaxed – door niet alleen steeds beter worden, maar vooral door er steeds meer toe te doen

 

Lees dit FastCompany artikel voor meer achtergrondinformatie: It’s customer experience that matters

Kies een toets

9+ is een merk van Altuïtion B.V. | MKB 9+ Ondernemers heeft een exclusieve 9+ licentie voor het MKB | 2023© 9+ Ondernemers B.V. | Website by Influid