Zet de community aanpak in voor de verdere groei naar 9+ organisatie. De 9+ verbetermethodiek en community aanpak zijn nu beschikbaar voor MKB-bedrijven. In de community werken pop-up teams aan 9+ verbeteringen op basis van feedback en vervolgens delen zij 1st & best-practices binnen deze community.
Medewerkers hebben altijd alle praktische informatie over roosters, nieuws en werkinstructies etc bij de hand. Bovendien gaan zij vrijwillig feedback geven over hoe ze in hun vel zitten (o.a. energiemeter). Zij delen ‘tips & tricks’ met elkaar en maken zelf hun werk efficiënter én leuker. Op speelse wijze voelt iedereen zich sterk betrokken en wordt ook het werven, motiveren en behouden van medewerkers verbeterd.
Bekijk het harde rendement van zachte factoren!
Typ een toets
Lees dit Entrepreneur artikel voor meer achtergrondinformatie: Level up your customer experience game
Lees dit HVB artikel voor meer achtergrondinformatie: Are you undervaluing your customers?
Lees dit Forbes artikel voor meer achtergrondinformatie: Why companies need to focus on customer experience
Lees dit Cap Gemini artikel voor meer achtergrondinformatie: Customer service eindelijk uit de kelder
Lees dit Customerfirst artikel voor meer achtergrondinformatie: klantervaring bepaalt in 2022 winnaars en verliezers
Lees dit FastCompany artikel voor meer achtergrondinformatie: It’s customer experience that matters